Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
(1875-1948).
De Benz meet 2m40 x 1m25 en weegt 360kg.
Rijksnummer 36, een Benz Comfortable 3pk, wordt oorspronkelijk op 27-4-1899 afgegeven aan Jhr. V.M. de Brauw, nadat hij hem in de herfst van 1898 had besteld bij importeur M.W. Aertnijs te Nijmegen. In 1899 gaat hij over in handen van de Leidsche rechtenstudent Jhr. Johannes Cornelis (JanKees) Schorer.
De Benz was voorzien van een bel, die een geluid voortbracht wat het midden hield tussen een fietsbel en een kleine kerkklok. Schorer kwam af en toe bij familie in Middelburg op landgoed Toorenvliet. Om van de Zeeuwse wegen gebruik te mogen maken werd er ook een Zeeuws kenteken aangevraagd en dat werd op 9-6-1900 het kenteken Z10.
Op 17-7-1903 verkreeg Jhr. Mr. J.C. Schorer, dan wonende te Arnhem, nog een Zeeuws kenteken, namelijk Z279 voor een motorrijwiel.
De link met het K-nummer K-437 is niet duidelijk (Cornelis Jacob Schorer). Kreeg ook Z279 voor een motorrijwiel.